OUTFIT // new scarf

18:55

Ahoj, jmenuji se Pavla Křešničková a právě jsem si založila tento blog. Je mi 18 let a jsem na gymnáziu ve čtvrtém ročníku. V pátek 30. 1. mám maturitní ples, na který se mimochodem vůbec netěším.

Jako první článek jsem připravila outfit, který jsem měla dnes ve škole. Hlavní roli v něm hraje tahle krásná, příjemná a hřejivá šála z H&M, kterou mám teprve od soboty, ale zamilovala jsem si ji natolik, že už ji nikdy nechci sundat :D. Jinak zbytek jednoduchý - košile, svetr a černé kalhoty.

Mimochodem jsem se chtěla zeptat, jestli nevíte o někom, kdo dělá nějaký hezky design? :)


hat, scarf, pants, boots - H&M // sweater, coat - C&A




You Might Also Like

1 komentářů

  1. Šál je krásny. Mám podobný z Reserved a tiež som ho celú zimu odmietala dať dole. :D Takisto ako ty rozbieham od januára nový blog, tak ak budeš mať čas, zastav sa u mňa na blogu. :)

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images