NEW IN // drugstore shopping

9:03

Na chvíli mi skončila brigádka v muzeu, tak si konečně užívám pomaturitní prázdniny :D! Ale za 14 dní opět práce... Jinak minulé pondělí jsem byla po dlouhé době v DM drogérii a odnesla si z ní pár věcí, ze kterých mám velkou radost a podělím se o ni vámi.

DSC_0495

DSC_0489
Jako první je tento Fa deodorant, který neuvěřitelně krásně voní. Fa deodoranty mám ráda, protože hezky jemně stříkají, na rozdíl například od Rexony, která mi přijde, že při nanášení trochu ''štípe''. Po tomhle jsem sáhla úplnou náhodou a z jeho vůně jsem byla opravdu nadšená. Jakmile jsem ho dala přivonět mamce, taky si ho zamilovala a vzaly jsme rovnou dva :).

DSC_0487
S tímto dvoufázovým odličovačem od NIVEA mám jen dobré zkušenosti, takže to byla sázka na jistotu. S mamkou ho používáme každý den a jelikož obě máme velmi suchou pleť, tento odličovač nám ji pěkně promastí a zhydratuje :).

DSC_0485
Moje micerální voda od Bourjois mi právě došla, a proto jsem si řekla, že tedy vyzkouším nějakou novou. Do oka mi padla tato od L´Oreal pro suchou pleť, tak uvidím, jaká bude :).

DSC_0486
Sprchový gel Palmolive jsem si koupila, jelikož má nádhernou sladkou vůni a nějaký jsem potřebovala na dovolenou.

DSC_0491
A poslední věcí, kterou jsem si koupila v DM, je tento třešňový balzám na rty Labello, který krásně voní, na puse je příjemný a ještě ke všemu hezky hydratuje :). Jednou mi ho půjčila Káťa a musela jsem si ho koupit taky!

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Nejoblibenejsi labelo, i kdyz ted vyhrava broskev ( kup si v Italii!!) a zkus mixu odlicovac ;) nebo yves rosher:**

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images