INSTA // i ♥ prague

17:05

Jak jsem vám už psala - v sobotu jsme s mamkou byly na muzikále Mamma Mia. Bylo to fakt krásný, takže jestli se vám líbí písničky od skupiny ABBA nebo film Mamma Mia s Meryl Streep, určitě na to jděte. Ne, že bych byla nějaký totální fanoušek Abby, ale tak je to klasika přece, ne? Jo a muzikál se odehrával v Kongresovém centru :).
V sobotu jsme do Prahy jely už odpoledne, abychom se podívaly po městě a po obchodech. Moc jsem nefotila, pouze na mobil a opravdu málo, takže v tomto článku vám ukáži také to, co jsem si koupila. Jsou to tedy ''jen'' dvě věci, ze kterých mám ale velikou radost.  Až budu mít nových věcí víc, napadlo mě, že bych natočila HAUL, protože hauly mě na YouTube baví asi úplně ze všech nejvíc, co na to říkáte? :)



První věcí je tato áčková sukýnka, která má takový ten koženkový look, což se mi opravdu líbí, je z C&A a byla ve slevě, stejně jako svetřík, který je teda taky ze slev v C&A :).



You Might Also Like

4 komentářů

  1. ja som bola na ich show v Bratislave a veru nič moc,pekné nové kúsky :)

    http://pavlakresnickova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. ja som bola na ich show v Bratislave, a moc sa mi nepáčila..:( pekné nové kúsky ♥

    http://miskaholla.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. fotíš krásné fotky:)
    www.christinwest.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Kamarádka taky byla na tom muzikále a strašně si ho chválila :))
    jinak nádherné fotky :))

    Blond LADY

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images