NEW IN // Primark, C&A, Mango, F&F

18:24

Nakonec jsem si řekla, že HAUL natočím až budu mít víc nakoupených věcí, a že ty z víkendu vám ukážu jen na fotkách. Koupila jsem si tedy ultra příjemnou džínovou košili v Mango outletu v Drážďanech, dále sluneční brýle v C&A, z Primarku z Drážďan mam dvě trička - jedno šedé s kamínkama a druhé 'záclonové', které se mi moc, moc líbí! Kabelek není nikdy dost a proto jsem si koupila jednu bílou se stříbrnými detaily a druhou černou, spíše elegantnější, se zlatými detaily. Tmavě modrým šortkám na spaní s bílými srdíčky jsem prostě nemohla odolat, stejně jako fialové krajkové podprsence ve slevě. Už dlouho jsem chtěla nějaké lesklé 'disco' legíny a když jsem je tam viděla, musela jsem si je koupit. Pokud sháníte pohodlné džíny, určitě se zastavte v F&F, odkud mám tyto světlé s dírami na kolenou. Až se trochu ochladí, uvidíte je v outfit postu!

Jak se vám mé nové věci líbí? Co jste si za poslední dobu koupili vy? 

DSC_0486
Mango outlet // C&A

DSC_0476
Primark // Primark

DSC_0473
Primark // Primark

DSC_0478
Primark // Primark

DSC_0483
Primark // F&F

You Might Also Like

7 komentářů

  1. V Primarku som bola iba raz v živote, ale určite by som si tam opäť niekedy zašla,pretože si si vybrala fakt skvelé kúsky!

    OdpovědětVymazat
  2. Já už si od jeho otevření (Primark) v Drážďanech slibuji, že tam zajedu, měla bych přestat plánovat a vyrazit tam.

    Děkuji za lákavou připomínku, mimochodem ta košile z Manga je báječná!

    OdpovědětVymazat
  3. Dzinova kosile je super, jedej z nej basic kousku.

    OdpovědětVymazat
  4. V Primarku jsem byla poprvé minulý rok v Londýně a nakoupila jsem si tam hlavně pyžámka, ponožky a domácí oblečení. :) Ta džínová košile a brýle se mi moc líbí.

    http://dashasoliman.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé kousky! :) nejlepší je ta denim košile :)

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images