autumn is a good reason to start again

23:40

Ahoj po dlooouhé době!
Kde začít?! Jsem zase zpátky a to hlavně díky tomu, že jsem se v nové škole (chodím do prváku na VŠ) poznala s Kristýnkou, která mi dala chuť začít opět přidávat články na blog! :)
Rozhodly jsme se, že každé úterý spojíme příjemné s užitečným a budeme chodit někam na snídani (to mi připomíná, že můžete napsat, kam nejradši chodíte na snídani vy a já naopak můžu dát nějaký tip vám) a při tom vždycky vyfotíme nějaké fotky! Jupíí :).
Tohle úterý jsme byly zahnat hlad v Louvre na Národní, kde jsme si daly výborný, sytý a obří Louvre cheesecake a já kapučíno a Kristý překvapivě horkou čokoládu (neznam nikoho, kdo by snědl/vypil tolik čokolády jako ona :D <3) a potom šly fotit do Františkánské zahrady. Jinak poslední fotka s listím je na Náměstí Míru, kde jsme byly chvilku odpoledne!


DSC_0756

DSC_0778

DSC_0792

DSC_0818

DSC_0956

DSC_0811

boty SECONDHAND
kalhoty TOPSHOP
trenchcoat BERSHKA
košile PULL&BEAR
čepice PRIMARK
 batůžek PRIMARK

DSC_1001

FOTKY: Kristýnka

You Might Also Like

2 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images