comfy sweater

22:50

Ahoj! Dneska jsme zas byly s Kristý fotit. Místo toho, abychom se pěkně nasnídaly, jsme radši hladový šly na Arkády Pankrác a byly jsme v pár obchodech. Bohužel jsme byly neúspěšné :(. Já jsem uspěla až po pár hodinách v Textilhausu na Národní, ale o tom vám povím příště! :)
I přesto, že jsme si v obchodech na Pankráci nic nekoupily, rozhodly jsme se využít aspoň tamní parkoviště na vyfocení outfitu :D! Na sobě mám skvělej kardigan z Camaïeu, kterej mi doporučila Káťa (díky ♥). Jo a ještě byl ve slevě!


PB030168

PB030157

PB030141

PB030170

PB030163

boty PRIMARK (3€ juchůůů)
kalhoty TOPSHOP + DIY :D
tílko SECONDHAND
přívěsek H&M
svetr CAMAÏEU
kabelka SINSAY

PB030166

FOTKY: Kristýnka

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Nevidím tu žádnou mnou upravenou výstavní fotku :/ strašně ti to sluší samozřejmě! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem je sem nedala, protože ty výstavní byly až moc hezký :D!
      DĚKUJU ♥

      Vymazat
  2. Wrrrr kočička, fakt krásnej kardigan :)!

    OdpovědětVymazat
  3. ten svetřík je boží! Jináč bych tě ráda pozvala na svůj blog, www.jojovictus.blogspot.com, kde publikuji články na téma modeling, cestování, fashion a lifestyle. :)

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images