Denmark

18:59

Dnešní článek je z úplně jiného soudku. Můj brácha, byl minulý semestr na erasmu v Dánsku, takže my jsme byli moc potěšeni, když jsme ho tam jeli navštívit.
Jeli jsme tam celkově dvakrát - jednou ve složení já, mamka, taťka a bráchova přítelkyně a druhé složení bylo stejné, akorát místo bráchovy přítelkyně s námi jel přítel můj :).
Poprvé jsme tam jeli někdy na konci října, vlastně když jsme měli podzimní prázdniny, a to jsme si udělali i jednodenní výlet do Švédska (fotky číslo 4, 5, 6). Podruhé byl teda náš výlet trochu kratší, ale zato jsme si vychutnali atmosféru vánoční Kodaně, která byla jednoduše okouzlující <3.
Fotky jsem z obou výletů spojila a je jich tedy docela dost, tak snad vám to nevadí. Fotila jsem na svůj mobil a myslím, že na to, že je to tedy focené iPhonem se fotky povedly!

Napadlo mě, že pokud byste měli zájem, mohu udělat článek s nějakými tipy, co v Dánsku rozhodně nevynechat, nebo kde sehnat výhodné ubytování, nějaké nákupy a tak :).

Hezký den ♥.
















You Might Also Like

6 komentářů

  1. krasne fotky:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné fotky, typy by boli super, aj keď sa tam teraz rozhodne nechystám, ukľadám si takéto články do záložiek, veď čo keby? :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám, že se do Dánska jednou dostanu, ta země vypadá nádherně! :)

    www.rinakrois.com

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Dánsko je krásne.. mám tam veľa známych čo tam šli študovať.. asi sa k nim nasáčkujem keď vidím tie fotky :D ladyminimalism.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. V Dánsku jsem bohužel zatím ještě nebyla:( Ale ty fotky jsou teda opravdu nádherné!!! :)
    Snad se tam taky jednou podívám:))

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images