OUTFIT // jeans jacket

8:58

Konečně nám přišlo jaro a s ním i nošení jarního oblečení, mezi které, mimo jiné, patří i moje oblíbená džínová bunda. Tu svou mám ze sekáče asi za 50 kč, ale původně je tedy z H&M. Trošku jsem jí potrhala, abych jí dodala takový ten drsnější look :D a líbí se mi to. Co na to říkáte vy?
Jinak dnes jedu do Prahy na muzikál, takže určitě přidám článek, ve kterém vám ukážu, co jsem měla na sobě a možná nějaké fotky jen tak z Prahy :).

(PS: na fotkách s mobilem jsem psala zprávu, takže omluvte můj výraz, haha)


jacket, jeans - H&M // shoes - Vans // sunglasses - Gate  




You Might Also Like

2 komentářů

  1. pekný a jednoduchý outfit, ta bunda aj tenisky sú veľmi pekné, mám podobné ale nie vansy

    http://sarahvavrova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Mám rada denim kúsky a táto bunda je skvelá ♥ Prúžky a slnečné okuliare si top + vyzeráš neskutočne milo ♥

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images