RECIPES // slaní šnečci + minipizza

11:45

Protože jsem dnes dostala chuť na ''slané šnečky'' (:D) z listového těsta, rozhodla jsem se, že se o recept ně podělím s vámi, i když si myslím, že většina ho už stejně zná, ale co kdyby, že ano...

Máte také rádi pochoutky z listového těsta? A co nejraději? :)

INGREDIENCE: 
• listové těsto
• 15-20 dkg nějakého suchého salámu, ale můžete použít i šunku, záleží na vás a vaší fantazii
• trojúhelník nivy
• tvrdý sýr (např. eidam)

Já si skoro vždy těsto rozpůlím a dělám ''dvě várky''. Na hladkou moukou vysypaném vále rozválím těsto na velkou placku (můžete si ale koupit takové to listové těsto, ze kterého placka už je, a ulehčit si tím práci), na kterou pokladu salám a poté ji posypu na jemno nastrouhanou nivou a tvrdým sýrem. Vše zabalím, aby mi vznikl takový ovál a poté krájím na kolečka, která dávám na pečícím papírem vyložený plech. Peču na 200°C do zlatova :).





Dnes mi těsto trochu zbylo, a tak jsem se rozhodla z druhé várky neudělat šnečky, ale takovou mini pizzu. Na ni jsem dala slaninu, zbytek sýra a nivy, česnek, hermelín, na půlky nakrájená cherry rajčátka a provensálské koření :).





You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images